loading

TWÓJ OSOBISTY ASYSTENT MOBILNOŚCI I USŁUG.

 

Usługa osobistego doradcy kierowcy nie jest już przywilejem posiadaczy luksusowych limuzyn, gdyż właśnie zawitała do gamy modelowej Opla. To absolutna nowość w tym segmencie europejskiego rynku motoryzacyjnego.

 

Opel OnStar to innowacyjny, jedyny w swoim rodzaju pokładowy system komunikacji, umożliwiający błyskawiczne połączenie z doradcą w centrum obsługi klienta OnStar oraz – w razie wypadku – automatyczne wezwanie pomocy. Przygotuj się na zupełnie nowy poziom komfortu podróżowania. OnStar zapewnia dostęp do szerokiej gamy rozwiązań i usług, takich jak pomoc drogowa, diagnostyka pojazdu czy też pokładowy mobilny hotspot Wi-Fi.

 

Z centrum obsługi OnStar będzie też można skontaktować się przez dowolny telefon, także za pomocą dedykowanej aplikacji na smartfona. Co najważniejsze, Opel OnStar specjalnie dla Ciebie przekracza kolejne granice – z pakietu usług będziesz mógł korzystać praktycznie w całej Europie.

 



 

Przyciski OnStar w Twoim auciePrzyciski OnStar w Twoim aucie

 

Aby skontaktować się z OnStar, wciśnij jeden z 3 przycisków:

 

  • Przycisk usług połączy Cię z doradcą Onstar, który pomoże Ci w każdej sytuacji
  • Przycisk SOS służy do natychmiastowego wezwania pomocy. To priorytetowe połączenie z doradcą, który szybko podejmie odpowiednie działanie
  • Jeśli nie chcesz ujawniać nam swojej lokalizacji, wciśnij przycisk prywatności. Wtedy Onstar nie ustala Twojego położenia (za wyjątkiem sytuacji awaryjnych, takich jak wypadek lub kradzież auta).

 


 
 

Aplikacja na smartfonaAplikacja na smartfona

 

Dzięki nowoczesnej aplikacji na smartfona możesz:

 

  • Skontaktować się z OnStar z dowolnego miejsca
  • Uzyskać dostęp do szczegółowych danych o pojeździe
  • Zdalnie zablokować lub odblokować samochód (immobilizer i zamki drzwi)
  • Zlokalizować swój samochód
  • Włączyć klakson i światła, aby zlokalizować swoje auto na przykład na dużym parkingu
  • Pobrać cele i trasy do samochodowego systemu nawigacji

 



 

Połączenie telefonicznePołączenie telefoniczne

 

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz pomocy czy informacji, możesz zadzwonić do OnStar.

 

  • Przeszkoleni doradcy dostępni są 24 godziny na dobę
  • W przypadku zagubienia kluczyków lub jeśli nie masz pewności, czy Twój samochód jest zamknięty – centrum obsługi OnStar służy pomocą
  • Wygodny kontakt praktycznie z dowolnego miejsca w Europie. Oczywiście doradca będzie mówił w Twoim języku.


 






Poniżej przedstawiamy najważniejsze funkcje Opel OnStar:

Reagowanie na zderzenie



AUTOMATYCZNE REAGOWANIE NA ZDERZENIE.
SPIESZYMY Z POMOCĄ.

 

W sytuacji awaryjnej nie ma czasu do stracenia. Wtedy możesz polegać na OnStar. Jeśli w razie wypadku nie będziesz w stanie samodzielnie wezwać pomocy, obsługa OnStar zareaguje automatycznie.





 


 
 

POMOC DROGOWA.


POMOC DROGOWA.

 

W przypadku awarii samochodu, OnStar również służy pomocą.

 

  • Jeśli Twoje auto zepsuje się na odosobnionym obszarze, a Twoja komórka jest poza zasięgiem sieci, wciśnij przycisk usług, aby połączyć się z doradcą OnStar
  • Po zarejestrowaniu Twojego zgłoszenia wysłana zostanie profesjonalna pomoc drogowa



     

 



 

CAŁODOBOWA USŁUGA POŁĄCZENIA ALARMOWEGO.


CAŁODOBOWA USŁUGA POŁĄCZENIA ALARMOWEGO.

 

W przypadku nagłej potrzeby pomocy medycznej, zarówno dla Ciebie, jak i Twoich pasażerów, możesz skontaktować się z OnStar.

 

  • Użyj przycisku SOS, aby połączyć się bezpośrednio z doradcą OnStar
  • W razie potrzeby szczegóły dotyczące Twojej lokalizacji i sytuacji zostaną niezwłocznie przekazane do stosownych służb ratunkowych, które ruszą Ci z pomocą

 


 


 

SCHEMAT DZIAŁANIA


Schemat działania
Dixi-Car S.A. podejmuje starania w celu zapewnienia by zawartość niniejszej witryny internetowej (“Witryna”) była dokładna i aktualna oraz nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakąkolwiek szkodę wynikłą z polegania na zawartości Witryny. Z uwagi na stały rozwój produktów, General Motors Poland Sp. z o.o. oraz Dealerzy marki Opel zastrzegają sobie w każdej chwili prawo do wprowadzenia zmian m.in. w zakresie oferowanych modeli, kolorów, budowy, specyfikacji, wyposażenia i cen. Cenniki modeli i promocje przedstawione na niniejszej stronie nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego i są publikowane jedynie dla celów informacyjnych. Indywidualne uzgodnienie właściwości, ceny i specyfikacji technicznej pojazdu następuje w umowie sprzedaży pojazdu zawieranej z Dealerem marki Opel.

Niektóre informacje znajdujące się w Witrynie mogą nie być dokładne z uwagi na mogące wystąpić zmiany w specyfikacji produktów po ich wprowadzeniu na rynek. Niektóre elementy wyposażenia opisane lub zaprezentowane w Witrynie mogą być dostępne tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą. W związku z powyższym seryjnie produkowane pojazdy dostępne w ofercie Dealerów marki Opel mogą się różnić od przedstawionych na zdjęciach. Niektóre z opcji wyposażenia dodatkowego, składają się z kilku połączonych elementów (np. reflektory biksenonowe AFL+ zawierają również spryskiwacze reflektorów czy światła dzienne LED), mogą zawierać w swoim opisie również te elementy, które stanowią już wyposażenie standardowe wyższej wersji wyposażeniowej danego modelu. Dla uzyskania aktualnych specyfikacji danego produktu w wybranym kraju należy kontaktować się z właściwym Dealerem marki Opel.