Opinie klientów OPEL Dixi-Car
Najważniejszą decyzją, którą każdy z nas musi w życiu podjąć, jest wiara, czy świat w którym żyjemy, jest przyjazny, czy też nie.
-- Albert Einstein
Opinie Dixi-Car Raszyn k. Warszawy
Salon
• Przyjechałam z rodziną obejrzeć samochód Opel Karl - tylko obejrzeć - a handlowiec tak nas zachęcił do kupna samochodu marki Opel Corsa, że tego samego dnia zdecydowaliśmy o kupnie samochodu. Podoba mi się kształt, wielkość, dobrze mi się nim jeździ. Pracownik salonu Dixi-Car pokazał mi obsługę samochodu. Poza tym mieliśmy zaufanie - jak opowiadał o niezawodności samochodów marki Opel. Mój syn jeździł przez wiele lat Oplem Corsą, ale to był starego typu samochód, jednak sprawował się dobrze. Dziękuję za pomoc w wyborze właśnie Opla Corsy.
• Jestem zadowolony z obsługi w salonie Dixi-Car poniewaz szybko i sprawnie zalatwilem wszystkie formalnosci co pozwolilo mi szybko odebrac auto i cieszyc sie z jazdy nowym Oplem Insignia Grand Sport. Doradztwo jak i obsługa była na najwyzszym poziomie, co sprawia, ze jestem w pełni zadowolony z wyboru salonu w Raszynie.
• Bardzo ważne! Utrzymywać wypracowany poziom współpracy z klientem - otwartość, rzetelność, odpowiedzialność za słowo. Chcąc kupić nowy samochód odwiedziłem wiele innych salonów (nawet po dwa czy trzy razy, plus rozmowy telefoniczne). Obsługa w firmie DIXI-CAR w Raszynie w odniesieniu do mnie, jako potencjalnego nabywcy była bez zarzutu. Nawet po zakupie samochodu jestem mile zaskoczony. Tak więc zainteresowanie mną nie zakończyło się w momencie zakupu samochodu.
Serwis
• Usługa wykonana zgodnie z umówionym terminem, sprawnie i profesjonalnie.
• Poczucie, że jestem podmiotem zainteresowania serwisantów. Udzielenie pomocy w zasadzie niezwłocznie. Jakość wykonanych usług oraz jakość w relacji do ceny. Troska o możliwie pełną ocenę stanu technicznego pojazdu mimo ograniczonego zakresu prac zleconych.
Opinie Dixi-Car Radom
Salon
• e-mail od klienta: Bardzo miło jest mieć świadomość, że producent samochodów OPEL zwraca uwagę na "istnienie na ziemi" użytkownika produktów myśli technicznej tej firmy - cyt.: "Gratulujemy zakupu nowego Opla! Oryginalny projekt i niemiecka myśl inżynieryjna to podstawy każdego budowanego przez nas samochodu." Od ponad 20 lat jestem entuzjastą i zadowolonym posiadaczem kolejnych Opli Astra. Obecnie stałem się posiadaczem nowego Opla Crossland X. Nowocześniejszy samochód to także "nowy" stopień trudności w "opanowaniu" obsługi produktu nowoczesnej technologii. Pracownicy Dixi Car, tj. dealera firmy Opel w Radomiu to mili i przyjaźnie nastawieni do spełniania życzeń klientów ludzie, bardzo pomocni w opanowywaniu prawidłowej eksploatacji nowoczesnych, skomplikowanych rozwiązań i innowacji - o czym przekonałem się w ciągu ostatnich 20 lat i ostatnich dni. Jestem również przekonany, że dokonałem właściwego wyboru.
My dodajemy: autor e-maila to baaardzo wymagający klient.
• Fachowość obsługi na najwyższym poziomie merytorycznym, cierpliwość w opowiadaniu na dodatkowe pytania, elastyczny czas obsługi - wszystkie sprawy wyjaśnione w sposób zrozumiały i bez pośpiechu, jazda próbna (weekendowa) w celu lepszego przetestowania pojazdu, najlepsza cena wśród kilku odwiedzonych dealerów Opla. Pełne zaangażowanie personelu firmy Dixi-Car Radom - od sprzedawcy Pana Michała, poprzez Panie organizujące ofertę kredytową i ubezpieczenie auta, aż po pierwszą obsługę serwisową (wymiana oleju i kół na zimowe). Wszystko w jak najlepszym porządku.
Serwis
• Fachowość serwisu, znakomite podejście do tematu Pana z serwisu - bodaj o imieniu Grzegorz, ciemne włosy, ok. 35-40 lat, szczupły, około 167-170 cm wzrostu, niezwykle operatywny, przyjął mnie pomimo delikatnego spóźnienia, zaproponował kilka pożytecznych usług dodatkowych, które były bardzo cenne i z nich skorzystałem. Za każdym razem działanie tego Pana (a podczas mojej 8-letniej przygody z samochodami OPEL obsługiwał mnie już kilka razy) cechuje najwyższy poziom profesjonalizmu. Wzór do naśladowania!
Opinie pochodzą z ankiet, które niektórzy, losowo wybrani klienci otrzymują od importera, firmy Opel Polska po wizycie u dealera lub w ASO. Fot. na nagłówku - strefa klienta nad serwisem Dixi-Car w Raszynie k. Warszawy.